Det finner du lettest i enten nettbanken din, eller i appen på telefonen. Dersom du er logget inn i nettbanken din på pc, velger du kontoer på venstresiden, og deretter mine kontoer. Da får du naturligvis oversikten over alle de kontoene du har i nettbanken. Bestem deg for hvilken konto du vil ha pengene inn på, og til høyre for saldoen på den kontoen ser du en valgknapp som består av tre prikker ved siden av hverandre. Trykk på denne, og deretter på kontobetingelser. Der får du først opp IBAN på kontoen. IBAN er forskjellig for hver eneste konto. Rett under IBAN finner du BIC. BIC er det samme som SWIFT og er felles for hele banken.
Dersom du er logget inn i appen på mobilen din, så velger du konto i menyen på siden. Deretter trykker du deg inn på den kontoen du skal ha inn penger på, slik at du får opp oversikt over de siste transaksjonene på kontoen. Deretter trykker du på valgknappen oppe i hjørne av skjermen (valgknappen er tre linjer overhverandre), og så på kontobetingelser. Her får du på andre linje opp IBAN på kontoen og rett under for du opp BIC (SWIFT) for banken.
Skulle du ikke klare å finne det, eller har du ikke tilgang til nettbank eller app, så er det bare å ta kontakt med banken på enten
post@esbank.no eller 69899100 / 03850 (utenfor stengetid), så kan vi hjelpe deg med å finne det.